SZÜLETÉS HETE - SÜMEG

A Születés Hete országos kulturális és információs rendezvénysorozat részeként szervezünk számos érdekes programot Sümegen és környékén. Szeretettel várunk minden kismamát, nagymamát, anyukát, családtervezés előtt álló fiatalokat és családtagjaikat, barátaikat.

Utolsó kommentek

2011.02.22. 21:07 suddha77

Miért szervezek Születés Hetét?

(Meső kérdezte, válaszom nyíltan:)

 

Szerencsésnek mondhatom magam, mert mindig jókor voltam jó helyen. A kezdetekkor (9 éve született a Születés Hete ötlete) a Születés Hete inkább szakmai jellegű programsorozat volt, de nem zárták ki a kíváncsi laikusokat sem. Részt vehettem többek között egy nemzetközi bábakonferencia keretében tartott számos nagyon érdekes előadáson és kerekasztal beszélgetéseken, s azóta a téma elkötelezettjének mondhatom magam. (Találkozhattam például Michel Odent-nel és Ina May Gaskin-nal is!) Amikor végre várandós lettem Bátorral, megadatott nekem a választás szabadsága: mivel addigra rengeteg információt megismertem, begyűjtöttem, ezeknek birtokában hozhattam meg a döntéseimet, teljesen szabadon: kivel, hol, hogyan szeretnék szülni. Végül természetes módon, beavatkozások nélkül szülhettem, támogató közegben. (Akkor, legjobb tudásom szerint, a Szent Imre kórház szülészetén dolgozó dr. Kovács Zoltánt választottam orvosomnak, és maradéktalanul beváltotta a hozzá fűzött reményeimet. Csak ajánlani tudom!) A gyermekágyas időszakban már főleg a nővérem tapasztalataira és az interneten hozzáférhető tudástárra támaszkodtam, a párom maximális támogatásával. Azóta pedig a gyerkőcöm bőrén tanulok... :)

 

 

Hiszek benne, hogy a méltó módon való, természetes születés a helyes út, amin egy új teremtmény közénk érkezhet. Ehhez pedig mindenkinek joga van, csak nem tudunk róla. Szeretném, ha minél többen rálelnének erre az útra. Ezért szervezek Születés Hetét, hogy ezáltal is felhívjam a figyelmet a valódi lehetőségeinkre.

 

Szólj hozzá!

Címkék: szülés természetes születés sümeg szervező háborítatlan születéskísérők


A bejegyzés trackback címe:

https://szuleteshete-sumeg.blog.hu/api/trackback/id/tr822681699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása